Pages

Aku Awek Lidi yang tidak berapa nk Lidi.Senang kata aku Lidi yang Besar dan Gebu-gebU.Tapi aku Unik dan Pelik. Awek Lidi mengesahkan kehidupan dari kecil hingga dewasa penuh dengan warna warni kehidupan.Awek Lidi di INSPIRASI dari KepaLa Turun ke Hati saMpai ke JAri

Tuesday, August 16, 2011

Just a Smile

Never underestimate the power of a smile, I believe, it's beautiful smile you are able to change someone's life

Semalam, kita memang rasa sangat stres
Bertahun kerja, tapi kebaikan dan faedah tidak tahu ke mana.
Selama ini, bertahan dengan mempertahankan keburukan yang ada
bukan perkara mudah untuk aku terima

kadang2 dulu aku balik kerja terus tidur
kadang2 menangis semasa meluahkan perasaan strees kepada emak

Bila keadaan semakin pulih
aku cube bertahan dan anggap itu semua dugaan di tempat kerja

tAPI episod itu tidak akan berahkir
sedikih demi sedikit perasaan tidak puas hati semakin membuak buak
ermmm
tunggu la masa
kerana sikap KESABARAN
telah memakan masa

No comments:

Post a Comment